mandag den 11. november 2013

New-in: KeepCup til min kaffe


Der fremstilles årligt 500 milliarder engangskrus i verden, det svarer til et gennemsnitligt forbrug af 75 engangskrus pr. person. Jeg har gennem min studietid gjort mit for at øge forbruget af engangskrus. - Her er papkrus den eneste mulighed, når jeg skal have mit daglige kaffefiks og på Coops hovedkontor, hvor jeg er i praktik i øjeblikket er den eneste mulighed flamingokrus. Samtidig køber jeg også en hel del to go-kaffe på caféer. Som stor tilhænger af økologi og bæredygtige løsninger er dette engangs-forbrug begyndt at gå mig på og jeg har derfor købt mig en vældig fin og super praktisk KeepCup.

KeepCup´en er en ‘bariasta godkendt’ genbrugelig kop  med låg. Den er miljøvenlig og bæredygtig og er skabt til to go-kaffe. Du slipper derfor for, at smide papkruset ud og undgår smagen af pap. (Og den er lavet af BPA-fri og giftfri plast.) Win-win!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...